субота, 27. јул 2019.

Nataša Bekvalac šokirala javnost objavom!

Nataša Bekvalac čitavog leta puni klubove i trgove u Crnoj Gori, a sinoć je tako bilo u Baru gde je pred više hiljada ljudi izvodila svoje hitove.






https://www.instagram.com/p/B0aszX_DfOW/?utm_source=ig_embed

Nataša je presrećna i prezadovoljna završila koncert i do ranih jutarnjih sati sumirala utiske.

Nije krila da su je emocije preplavile, a nakon nastupa se obratila svojim obožavaocima porukom koja je mnoge ostavila bez teksta

- Ja ne znam... nemam dovoljno ljubavnih reči za osećaj koji nosim u srcu... Sinoć ste me 'pokidali i sastavili'... Uskoro ću vam saopštiti nešto od čega mi se u isto vreme uzburkava krv i ista ledi u žilama... Živim svoj san... hvala vam na životu i sreći koju mi dajete! Vaša sam - stoji u Natašinoj objavi.

 

#NatasaBekvalac #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар