недеља, 23. јун 2019.

Tanja Savić progovorila o bračnim problemima i SVAĐAMA!

Pevačica Tanja Savić koja se na radost fanova vratila se na estradno nebo, pesmom "Za ljubav nisi", koja je danima druga u trendingu, progovorila je u intervjuu o svom bračnom životu.






- Ako u braku ne postoje nesporazumi i svađe, onda nema ni ljubavi. Ne sme sve biti savršeno! Mislim da moj brak nije idealan, ali pun je ljubavi, a kruna svega toga jesu naša deca. Mnogo mi znači Dušanova podrška, uvek mi daje korisne savete - rekla je pevačica.

Na pitanje da li je nekada potražila podršku bračnog terapeuta, Tanja je odgovorila odrično.

- Ne! Zašto bih?! Najveći psihoterapeuti našeg braka definitivno smo Dušan i ja. I prošli smo sve testove koje nam je život zadao.

Pevačica je progovorila i o razlozima za njeno višegodišnje odsustvo sa estrade, koje je prekinula novim poslovnim poduhvatima.

- Finansije mi nikada nisu bile problem. Jednostavno sam uživala u odrastanju svoje dece. Uvek sam bila prisutna nekim novim singlom, ali sada sam osetila da je pravo vreme za album i neke nove poslovne poduhvate.

(srbijadanas)

#Brak #KARIJERA #Svađe #TanjaSavic #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар