субота, 29. јун 2019.

Ovaj doručak smanjuje rizik od gubitka pamćenja!

Nije svaka bitka fizička, postoje i mentalni sukobi i tada je vašem telu potrebno nešto što će ga pokrenuti.




Za Simona Reda, koji je prisutan na mnogim vladinim sednicama koje mogu trajati i po osam, a nekada i više sati, prioriteti su mentalna jasnoća i brzo razmišljanje.


- Moram da mislim brzinski, da formulišem pitanja, reagujem na dokaze i odgovaram na pitanje sudije - kaže Simon i dodaje da on počinje dan sa masnom ribom jer je pročitao da je to dobro za memoriju.


Studije obavljene u časopisu “Neurologija” izveštavaju da ako jedete masnu ribu tri puta nedeljno, smanjujete gubitak pamćenja za 25%. Proteini iz ribe, kao i iz jaja, će vas držati sitim tako da apetit ne ometa vaš rad.


Simon kaže da je izbacio i kofein i da uvek sa sobom nosi 500ml vode.

-  Mislim da sam više artikulisan kada sam pravilno hidriran - dodaje Red.

(menshealth)






#Doručak #Ishrana #Jaja #Memorija #Pamćenje #Riba #ZDRAVAHRANA #PRessSerbia

1 коментар:

  1. Kad sam pomislio da je izgubljena svaka nada, pronašao sam pomoć, dr. Ajayi je učinio ono što pokušavam riješiti već 7 mjeseci, ja se zovem Sandra i bio sam u braku s Mikeom 8 godina i blagoslovio dvoje djece. kad počnem sumnjati da je moj suprug vidio drugu ženu, prije nego što sam to znao, napustio je kuću i rekao da više nikada ne želi ništa sa mnom ili djecom, molio sam se da se vrati kući, ali bio je sklon mojim molbama. Dr Ajayi sam upoznao preko prijatelja koji je prolazio kroz istu situaciju kao i moja, ali ona je uspjela vratiti svoj dom u kratkom roku, pitam je kako i rekla mi je o dr. Ajayi moćnom kotaču za čaroliju koji joj je pomogao da je oporavi suprugu, nikad nisam vjerovala u lijevanje pravopisa, ali odlučila sam da ga isprobam. Kada sam kontaktirala konjanika, on mi je postavio neka pitanja na koja dajem odgovore, a on mi je rekao neke stvari koje je potrebno obaviti, a na što sam iznenadila nakon Tri dana čarolije moj se muž vratio kući i rekao mi da oprostim pogrešna djela. Ne vjerujem u čarolije, ali veliki dr. Ajayi mijenja moja vjerovanja. ako prolazite teška vremena u bilo kojem aspektu svoje ljubavi i trebate brzo rješenje svojih problema, obratite se velikom čarobnjaku dr. Ajayi. e-pošta: drajayi1990@gmail.com ili whatsapp: +2347084887094

    Obratite mu se za sljedeću vrstu čarolije

    * Loto čarolija
    * Pravopis za pobjedu u sudskom postupku
    * Bogatstvo čarolije
    * Čarolija za trudnoću
    * Pravopis za nadogradnju ispita
    *Ljubavna čarolija
    * čarolija za povratak bivšeg ljubavnika
    itd
    whatsapp +2347084887094 ili email drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши