субота, 29. јун 2019.

ŠOK! NOVAKU PAO MRAK NA OČI: Dosta mi je svega, povlačim se!


Najbolji teniser sveta Novak Đoković prilično je zabrinut za svoju budućnost na mestu predsednika Saveta igrača budući, da nije nimalo zadovoljan u kom pravcu sve to ide i vrlo je verovatno da će uskoro sa svojim timom da se povuče iz cele te priče.








Sastanak koji je trajao čak sedam sati nije zadovoljio Novaka koji je vidno besan napustio prostorije Saveza, par minuta posle ponoći.

 

Novak je novinarima rekao kako više nije sigurna da li želi sa svojim timom da učestvuje u svemu ovome, i kako stvari stoje pitanje je samo trenutka kada će da se počuve iz te priče.

 





Sve ovo događa se samo dva dana pred početak Vimbldona na kom Đoković brani titulu šampiona. Pitanje je koliko će sve ovo uticati na najboljeg tenisera planete, pošto se bez sumnje događa u najgorem mogućem trenutku, pred početak jednog od najvažnijih Gren Slemova na ATP turu.

 

 

(Kurir sport)



#NovakĐoković #Tenis #PRessSerbia

1 коментар:

  1. Kad sam pomislio da je izgubljena svaka nada, pronašao sam pomoć, dr. Ajayi je učinio ono što pokušavam riješiti već 7 mjeseci, ja se zovem Sandra i bio sam u braku s Mikeom 8 godina i blagoslovio dvoje djece. kad počnem sumnjati da je moj suprug vidio drugu ženu, prije nego što sam to znao, napustio je kuću i rekao da više nikada ne želi ništa sa mnom ili djecom, molio sam se da se vrati kući, ali bio je sklon mojim molbama. Dr Ajayi sam upoznao preko prijatelja koji je prolazio kroz istu situaciju kao i moja, ali ona je uspjela vratiti svoj dom u kratkom roku, pitam je kako i rekla mi je o dr. Ajayi moćnom kotaču za čaroliju koji joj je pomogao da je oporavi suprugu, nikad nisam vjerovala u lijevanje pravopisa, ali odlučila sam da ga isprobam. Kada sam kontaktirala konjanika, on mi je postavio neka pitanja na koja dajem odgovore, a on mi je rekao neke stvari koje je potrebno obaviti, a na što sam iznenadila nakon Tri dana čarolije moj se muž vratio kući i rekao mi da oprostim pogrešna djela. Ne vjerujem u čarolije, ali veliki dr. Ajayi mijenja moja vjerovanja. ako prolazite teška vremena u bilo kojem aspektu svoje ljubavi i trebate brzo rješenje svojih problema, obratite se velikom čarobnjaku dr. Ajayi. e-pošta: drajayi1990@gmail.com ili whatsapp: +2347084887094

    Obratite mu se za sljedeću vrstu čarolije

    * Loto čarolija
    * Pravopis za pobjedu u sudskom postupku
    * Bogatstvo čarolije
    * Čarolija za trudnoću
    * Pravopis za nadogradnju ispita
    *Ljubavna čarolija
    * čarolija za povratak bivšeg ljubavnika
    itd
    whatsapp +2347084887094 ili email drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши