субота, 29. јун 2019.

Šta se dešava kada preteramo sa kafom?

Zvoni vam alarm po treći put, a vi pospano ustajete iz kreveta i prva stvar koju uradite ujutru jeste stavljanje lončeta za kafu na ringlu. Čim zamiriše cela prostorija na ovaj čudesni napitak, čini vam se da ste ipak ustali sa razlogom i odlazak na posao ili fakultet vam ne pada tako teško. Ako vam je opisana situacija vrlo dobro poznata i ako ste strastveni ljubitelj kafe, ovo je tekst upravo za vas. Šta se dešava kada preteramo sa kafom?






 

Kolika količina je zapravo dozvoljena u jednom danu? Konzumiranje jedne šoljice kafe ujutru može dobro uticati na energiju i produktivnost na poslu, ali šta se dešava kada popijete još jednu šoljicu. A nakon toga još jednu, pa još jednu?

Možete pomisliti da će vam se povećati nivo energije još više, a zapravo ćete ovim sebi više učiniti štetu nego dobro. U određenim količinama kafa ima svoje prednosti. Različita istraživanja pokazuju da kofein smanjuje rizik od demencije kod starijih žena, čuva mozak od kognitivnih poremećaja, pomaže kod gubljenja kilograma i ublažava glavobolje.

Klinika „Mejo” savetuje da odrasli ne bi trebalo da konzumiraju više od četiri šoljice dnevno, što je ekvivalent za 10 limenki nekog osvežavajućeg pića ili dva energetska pića. Što se tiče doze kofeina, ove četiri šoljice kafe sadrže oko 400 miligrama kofeina.

Svaka veća količina od ove može uzrokovati neželjene efekte. U te efekte spadaju simptomi kao što su ubrzano lupanje srca, uznemirenost, nervoza, nesanica, itd. Vrlo je važno da posvetite pažnju svom telu i ukoliko imate znake prekomerne upotrebe kofeina, stanite i sačekajte dok vam se stanje ne poboljša. Zato sledeći put kada u kafiću ispijate i petu šoljicu kafe, razmislite da li vam je ona zaista neophodna, i umesto toga naručite nešto što ne sadrži kofein.
(redinfoportal/pixabay)


#KAFA #PressSerbia #PreteratiSKafom #PRessSerbia

1 коментар:

  1. Kad sam pomislio da je izgubljena svaka nada, pronašao sam pomoć, dr. Ajayi je učinio ono što pokušavam riješiti već 7 mjeseci, ja se zovem Sandra i bio sam u braku s Mikeom 8 godina i blagoslovio dvoje djece. kad počnem sumnjati da je moj suprug vidio drugu ženu, prije nego što sam to znao, napustio je kuću i rekao da više nikada ne želi ništa sa mnom ili djecom, molio sam se da se vrati kući, ali bio je sklon mojim molbama. Dr Ajayi sam upoznao preko prijatelja koji je prolazio kroz istu situaciju kao i moja, ali ona je uspjela vratiti svoj dom u kratkom roku, pitam je kako i rekla mi je o dr. Ajayi moćnom kotaču za čaroliju koji joj je pomogao da je oporavi suprugu, nikad nisam vjerovala u lijevanje pravopisa, ali odlučila sam da ga isprobam. Kada sam kontaktirala konjanika, on mi je postavio neka pitanja na koja dajem odgovore, a on mi je rekao neke stvari koje je potrebno obaviti, a na što sam iznenadila nakon Tri dana čarolije moj se muž vratio kući i rekao mi da oprostim pogrešna djela. Ne vjerujem u čarolije, ali veliki dr. Ajayi mijenja moja vjerovanja. ako prolazite teška vremena u bilo kojem aspektu svoje ljubavi i trebate brzo rješenje svojih problema, obratite se velikom čarobnjaku dr. Ajayi. e-pošta: drajayi1990@gmail.com ili whatsapp: +2347084887094

    Obratite mu se za sljedeću vrstu čarolije

    * Loto čarolija
    * Pravopis za pobjedu u sudskom postupku
    * Bogatstvo čarolije
    * Čarolija za trudnoću
    * Pravopis za nadogradnju ispita
    *Ljubavna čarolija
    * čarolija za povratak bivšeg ljubavnika
    itd
    whatsapp +2347084887094 ili email drajayi1990@gmail.com

    ОдговориИзбриши