Dve godine nakon objavljivanja albuma „Pamidore“ crnogorski hip-hop duo Who See rešio je da publiku obraduje novim materijalom još jednom u izdanju izdavačke kuće Lampshade Media.
Prvi singl kojim ovaj dvojac prezentuje svoj novi projekat zove se „Đedovina“ i spot za isti možete već sada pogledati na sledećem linku:
[embed]https://www.youtube.com/watch?v=EM7fOHU29MU&feature=youtu.be[/embed]
Pesma „Đedovina“ predstavlja nešto po čemu je Who See karakterističan – vickasti i unikatni osvrt na političko i ekonomsko stanje kako u Crnoj Gori, tako i na celom Balkanu. Celu atmosferu pesme upotpunjuje i crno-beli video spot za koji je, kao i za većinu prethodnih bio zadužen Mario Đorđević Noyz koji čini jednu polovinu sastava Who See.
“Spot je snimljen u selu Sasovići (iznad Zelenike/H. Novog). Tematski smo se trudili da kroz ruralnu estetiku obradimo, već neko vrijeme, veoma aktuelnu temu koja, kako u Crnoj Gori, tako i u regionu, predstavlja svojevrstan rebus i još jedan povod za međugeneracijski razdor i porodične trzavice”izjavili su članovi benda Who See o svom novom singlu.
Novi singl je ujedno i najava petog studijskog albuma crnogorskih repera na kojem su najavili blagi zaokret u zvuku kao i saradnju sa nekim od najaktuelnijih aktera urbane regionalne pop i hip-hop scene. Novi album i spotovi donose i saradnju sa globalnim brendom mobilnih telefona Honor u okviru njihove aktuelne kampanje #capturewonder.
Prethodni album „Pamidore“ je sastavu Who See doneo veliki regionalni uspeh koji je pratilo mnoštvo kako festivalskih, tako i solo nastupa. Kao najveći hitovi sa albuma izdvojile su se pesme „Pucačina po Budvi“ i „Naselje“ od kojih im je druga donela i MAC nagradu u kategoriji Najbolja hip-hop/rap numera.
#Dedovina #NOVISPOT #Pamidore #WhoSee #PRessSerbia
Нема коментара:
Постави коментар