уторак, 31. децембар 2019.

Luna KONAČNO OTKRILA zašto se razišla sa Markom!

Miljkoviću neće biti dobro kada čuje!












Ipak, kaže da će godinu za nama pamtiti po dobrom i tome što je pobedila u rijalitiju "Zadruga".

- Raskid sa Markom sam bolje podnela nego onaj sa Slobom. Sada slušam mozak, a onda sam slušala srce - kaže Luna.

Ona ipak priznaje da i dalje nije prebolela Marka sa kojim je bila u vezi 11 meseci.

MARKO KUBURI SA ZDRAVLJEM POSLE RASKIDA KAO I LUNA!

- Ne osećam se najbolje, ali se trudim da ne razmišljam o raskidu. Kraj se desio naglo i normalno je da sam utučena. Imama previše posla, a zbog svega što mi se desilo sa Markom pod velikim sam stresom. Pao mi je imunitet, razbolela sam se i dobila bronhitis. Umorila sam se od svega, ali se ne dam - rekla je ona i dodaje da ne razmišlja o pomirenju sa Miljkovićem.

-  Ne razmišljam o pomirenju, krivim sebei njega što nismo uspeli. Oboje smo pukli pod pritiskom fanova, meni su slali poruke da me vara, njemu da ja njega varam, zbog toga smo raskinuli - rekla je Luna.

Sada samo želi da bude sama.

- Trudiću se da tokom praznika odmorim i budem sa porodicom i prijateljima. Hoću sebe da poštedim stresa, naredne godine ću svu energiju da usmerim na posao, od ljubavi neću bežati, ali mi za sada prija samoće - rekla je Đoganijeva na kraju.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Informer



#LunaĐogani #MarkoMiljkovic #PraviRazlog #Raskid #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар