петак, 27. децембар 2019.

LJUBA PERUĆICA: ZNAM DA UKLJUČIM VEŠ MAŠINU, ALI SAD NEMA POTREBE JER MOJA SUPRUGA RADI SVE!

Perućica zapanjio izjavom!








Ljuba Perućica nglasio je kako je dugo živeo sam pa, shodno tome, ume da obavlja sve kućne poslove. Ipak, nema potrebe za tim, jer je on jedan srećan muškarac!




[embed]https://www.instagram.com/p/B24B8Z_I3nG/[/embed]



- Inače, znam da uključim veš mašinu i da radim sve kućne poslove jer sam dugo vremena živeo sam. Tako da sam sve te stvari morao da naučim, a i nije mi bilo teško. U suštini sad ja ne palim veš mašinu, nema potrebe jer moja draga radi sve po kući, od veš mašine do kuvanja, i onda nema potrebe da tu budem ja - rekao je popularni pevač Ljubomir Ljuba Perućica u emisiji "Sve po spisku sa Škundrićem" na Škundrićevo pitanje kako stoji sa kućnim poslovima, sada kada je u braku.


Emisiju "Sve po spisku sa Škundrićem" možete slušati u okviru firme "TopMedia", na net radio stanici "TopVibe" putem linka za ceo svet http://gamecraft.me/test/ , dok sve ostale informacije možete pronaći i na njihovom portalu topmedia.rs/.


Foto: Privatna arhiva

Izvor: PRessSerbia


#Intervju #KućniPoslovi #LJUBAPERUCICA #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар