субота, 28. децембар 2019.

Karleuša RAZVEZALA JEZIK

Jelena Karleuša otkriva da više popušta svom suprugu Dušku Tošiću, nego on njoj.






Ona kaže da u njihovom braku postoje trzavice, koje su do sada uspešno prevazilazili.

- Dušku sam pružila bezbroj novih šansi, mi žene smo tolerantnije i veće budale, nisam sigurna da bi on bio spreman za to - rekla je pevačica za "Helou".



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели JELENA KARLEUŠA (@karleusastar) дана






Ona je otkrila da joj ne pada na pamet da se razvede, bez obzira na turbulencije koje su imali.

- Verujem da supružnici treba da ostanu u braku zbog dece, ma kakav god on bio - rekla je Jelena.

Ona je rekla da postoji ljubav za sva vremena, ali da to nije ona ljubav između muškarca i žene.

Ona je rekla da postoji ljubav za sva vremena, ali da to nije ona ljubav između muškarca i žene.

- Ona nije otišla i nikada neće, ona je tu svakim mojim udahom, svakim otkucajem srca i u svakoj misli. Moja majka živi kroz mene, negde pred kraj sam joj to i rekla, želela sam da joj bude kristalno jasno. Mi smo bile toliko povezane da to ne može da nestane, takva ljubav nikada ne prestaje. Ja o njoj ne pričam u prošlom vremenu, niti to rade ljudi u mom okruženju - zaključila je pevačica.

Izvor: Srbija Danas

#DuskoTosic #JelenaKarleusa #Pevacica #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар