субота, 26. децембар 2020.

KUPILA SAM STAN, KUPIĆU I MUŽA! Milica Todorović izjavom nasmejala sve u studiju

Milica Todorović bila je gost kod Sanje Marinković gde je iskreno odgovarala na pitanja.






Sanja ju je upitala šta je za nju sreća, na šta je ona odmah odgovorila:

"Ja sam uvek imala sve što mi treba. Kupila sam stan, kupiću i muža. Svi oko mene su zdravi, to je najveća sreća", rekla je Milica pa otkrila šta je shvatila u ovoj godini.

"Shvatila sam da sam provela vreme sa pogrešnom osobom", rekla je Milica u emisiji "Magazin In".

Podsetimo, pevačicu Milicu Todorović povezuju sa košarkašem Markom Jarićem, koji je navodno svojim prijateljima rekao da mu se pevačica sviđa.

Milica ne voli javno da govori o svom ljubavnom životu, a nedavno je raskinula vezu sa glumcem Petrom Strugarom.

#MilicaTodorovic #Pevacica #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар