уторак, 29. децембар 2020.

EKSKLUZIVNO: Aca Lukas snima 9 spotova! (VIDEO)

Lukas snima 9 spotova!






Najveća balkanska muška folk zvezda, Aca Lukas, snimio je juče nekoliko spotova u Toxic produkciji, a mi vam donosimo ekskluzivne snimke na kojima sve pršti od skupocenih i originalnih scenografskih elemenata.

Evo šta o albumu "Hotel" kaže Acin menadžer, medijski mag i direktor Hajpa, Saša Mirković:

- Vrlo pažljivo sam birao saradnike, a sa druge strane sam možda na neki način i nametnuo i Leontini Lukasa i Lukasu Leontinu. To sam uradio naravno vrlo svesno i namerno, zato što sam znao da i jedan i drugi imaju velike kvalitete, i da to možemo timski zajedno da izguramo. Pažljivo sam odabrao i aranžera - istakao je Mirković.



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели PRess Serbia (@pressserbia)






Lukas će u emisiji "Ami G show" predstaviti pesmu "Hotel".

Više detalja pogledajte u današnjoj emisiji "Ekskluzivno" na TV Pinku.

Foto: Privatna arhiva

Izvor: PRessSerbia

#9NovihSpotova #AcaLukas #LeontinaVukomanovic #PesmaHotel #SasaMirkovic #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар