четвртак, 31. децембар 2020.

ANA NIKOLIĆ OTVORILA DUŠU - Nisam u celibatu, ali dečka neću NIKADA UPOZNATI SA ĆERKOM!

Pop zvezda Ana Nikolić kaže da nikada neće upoznati svog dečka sa trogodišnjom ćerkom Tarom!






Nikolićeva ne beži od nove ljubavi i poručuje da se neće odreći muškaraca, ali dodaje da je uverena da nijedan neće zaslužiti da živi pod istim krovom sa njenom jedinicom.

Pevačica se više od pet godina nije fotografisala za naslovne strane, ali je ekskluzivno za Informer odlučila da otvori dušu i iznese tajne koje do sada niko nije znao o njoj:

- Nikada Taru neću upoznati sa svojim dečkom! Ne kažem da treba da odem u celibat zato što sam se razvela, ali svog partnera neću približavati detetu - izričita je Nikolićeva.

Ona kaže da je taj primer videla od majke Miljane, koja, iako je rano ostala udovica, nikada u kuću nije dovela drugog muškarca:

- Veoma sam tradicionalna i patrijarhalna iako se to kosi sa slikom koju publika ima o meni. Moja majka je veoma mlada ostala bez muža i imala je prilika da se uda, ali joj to zbog mog brata i mene nikada nije padalo na pamet. Mislim da ću biti ista takva.

Pevačica kaže da trenutno ni ona nije spremna za novu ljubav iako se od Stefana Đurića Raste rastala pre više od dve godine.

- Pravi će se pojaviti onda kada budem spremna za to, a ja sada nisam spremna za partnerstvo. Ni duhovno, ni mentalno, ni psihički, a ni fizički! Partnerstvo podrazumeva davanje i odricanje, a ja sam se previše davala. Poslednjih pet godina sam imala baš težak period u životu, tako da sebe trenutno ne vidim u vezi - priznaje ona.

Zbog pandemije koronavirusa Ana se retko viđa sa ljudima, gotovo nigde ne izlazi, tako da ni ne može da upozna nekog ko bi joj osvojio srce:

Gde upoznati pravog? Na terasi?

- Ja se šetam od dnevne sobe do terase, pa nazad do spavaće sobe. Ponekad odem do radnji koje prodaju organsku hranu da nabavim Tari nešto za jelo. Malo je verovatno da ću tu naleteti na čoveka svog života! Nemam udvarače, jer ni nemaju gde da mi priđu. Ali i da sada sedim sa deset najboljih frajera za stolom, ja nijednog ne bih ni primetila. Mada, moram da priznam da imam jednu simpatiju, stranac je u pitanju. Korona nam ne dozvoljava da se upoznamo - poručuje kroz smeh "devojka od čokolade".

Foto: ATA Images

Izvor: PRessSerbia/Informer

#AnaNikolic #Ćerkica #NOVIDEČKO #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар