петак, 4. децембар 2020.

TARIK DŽINIĆ: PROŽIVEO SAM DOSTA TOGA RADEĆI SA MUSTAFOM NADAREVIĆEM!

- Poznanstvo i rad sa Mustafom Nadarevićem je veoma značajno u mojoj karijeri i životu.






Toliko toga sam intenzivno proživeo sa njim, da verovatno nekih stvari još uvek nisam svestan. Toliko je toga bilo lepog, da je neverovatno. Da želim pronaći nešto loše o njemu, verujte mi da ne bih mogao. Imao je bogat život, a nikada se nije umorio da bude pun ljubavi. Prema meni se ponašao kao da sam mu zaista unuk, odnosno praunuk, izjavio je mladi sarajevski glumac Tarik Džinić u radijskoj emisiji "Sve po spisku sa Škundrićem", a koji se proslavio ulogom Džebre u kultnoj seriji "Lud, zbunjen, normalan". Inače, on je u pomenutoj seriji glumio praunuka Izeta Fazlinovića, odnosno Mustafe Nadarevića, pa se s tim u vezi osvrnuo na rad sa njim.

https://www.youtube.com/watch?v=0WZi5ho7U7A

#NenadŠkundrić #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #TARIKDŽINIĆ #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар