субота, 5. децембар 2020.

Ovako izgleda muž Maje Berović, koga krije k'o zmija noge!

Imaju jedan od najstabilinijih brakova na estradi






Maja Berović je 2016. godine izgovorila sudbonosno "da" svom izabraniku Alenu Dragosavu u kog je zaljubljena od svoje 17. godine.

Par se venčao u pravoslavnoj crkvi na grčkom ostvru Rodos, a iako su mnogi pričali da je venčanje bilo tajno, pevačica je to demantovala govoreći da samo nije imala potrebu da "o udaji priča na sva zvona".

Isto tako, Maja je u nekoliko navrata demantovala priče o razvodu i krahu braka koje su odjeknule u domaćim medijima.

Maja Berović je trenutno jedna od najpopularnijih pevačica na domaćoj javnoj sceni, a više puta je istakla da joj je upravo suprug u svemu najveća podrška.

"Svi znaju i ja to ne krijem, da mi je najveća podrška bio tadašnji verenik, a današnji suprug, koji je stao iza mene i pomogao mi finansijski u početku. On je bio neko ko je insistirao da se bavim profesionalno muzikom, jer je video koliko ja volim da pevam. On je moja najveća podrška i producent je svega ovoga. Usmereni smo jedno na drugo i zajedno osmišljavamo sve. I kad je vizuelni identitet u pitanju, moram da priznam da je on moj najveći kritičar", rekla je Maja jednom prilikom.

Alen je, prema pisanjima bosanskih medija, autrijski biznismen, ali i menadžer svoje supruge.

[caption id="attachment_209692" align="alignnone" width="400"]Ovako izgleda muž Maje Berović, koga krije k'o zmija noge! Foto: Printscreen[/caption]

Izvor: PressSerbia/Alo

#MajaBerovic #Pevacica #Suprug #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар