петак, 4. децембар 2020.

ISKRA BRAJOVIĆ: UMETNOST NAJVIŠE SKREĆE PAŽNJU OD LOŠIH VESTI I CRNIH MISLI!

- Jedina poenta mog izlaganja bila je da svi ljudi koji su honorarci, koji nisu ugovorno platno vezani ni za jednu firmu su pogođeni koronom i da je njihova delatnost prilično oštećena.






Korona je udarila na sve ljude, posebno na one koji nemaju državne plate i da je to jako teško regulisati. Naravno da je u ovom momentu manje važno govoriti o novcu, a važnije je biti zdrav i žao mi je što su moje izjave izvučene iz konteksta. Meni je žao što su ljudi odmah digli glas protiv umetnika, bilo kog, nevažna sam ja sad u toj priči. Smatram da se bez umetnosti ne može i da nema normalnog života, jer kada je teška situacija, najviše umetnost skreće pažnju od loših vesti, crnih misli i najviše je hranila dušu, između ostalog je rekla glumica Iskra Brajović u net radijskoj emisiji "Sve po spisku sa Škundrićem".

Inače, jedan od glavnih povoda Iskrinog gostovanja su bile negativne reakcije ljudi nakon određenih njenih izjava, a koje nisu prenesene u pravom smislu, već izvučene iz konteksta. O čemu su sve razgovarali pomenuta glumica i Nenad Škundrić, poslušajte u nastavku.

https://www.youtube.com/watch?v=TPTcqiq__b8

#IskraBrajović #NenadŠkundrić #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар