уторак, 1. децембар 2020.

GLUMICA NEVENA ŠARČEVIĆ DONELA SRBIJI JOŠ JEDNU MEĐUNARODNU NAGRADU!

Glumica Nevena Šarčević uveliko je poznata publici po svom predanom radu kako u Srbiji tako i inostranstvu. Očekivano je bilo da će nakon internacionalnog truda stići neko priznanje i odvesti Nevenu ka višoj lestvici.




Shodno vremenu u kom se nalazimo, Šarčevićeva je nagradu primila online, a dodelu smo, u skladu sa coovid prilikama, mogli da pratimo online.

Nevena se posle dodele, javno, putem društvenih mreža zahvalila svojoj publici i tamošnjem žiriju, na engleskom jeziku, a snimak možete videti na njenom Instagram  i Facebook profilu





- Ova nagrada dala mi je krila da Vam još više prezentujem moje artističke proizvode kao glumica zapravo, kao umetnik. Oslobodila sam se, istakla je Nevena Šarčević u svom govoru.




Podsetimo, Vesuvius International Film festival je međunarodni festival koji se održava u Napulju, u Kampanji svake godine uživo. Postoje razne takmičarske kategorije od najboljeg trejlera, filma, postera, muzike za film pa do najboljih glumaca u filmu, showreelu, webseriji itd.


- Sledeće godine ću ići u Napulj, moj omiljeni grad, žao mi je što je sada ovako kako jeste, ali kao što sam rekla u govoru, ovo je svetlo koje se probija kroz svu ovu tamu, istakla je glumica Nevena Šarčević.


Na naše pitanje zašto se njen tim odlučio baš za kategoriju showreela odgovorila je:


- To je bio najpametniji potez na stranomtržištu. Na mala vrata, a na svetskom spisku. Lako sam se dogovorila s mojim timom znajući da nam na velikim stvarima druge zemlje mogu odneti pobedu iako joj se iskreno nisam nadala, znate već koje zemlje to uzimaju u svim takmučenjima. Drago mi je da sam se do te mere istitucionalizovala da mogu sa svojim imenom i prezimenom da predstavljam svoju zemlju na takmičenju u kategoriji filmskih stvaralaca, u opsegu mog zanimanja za koje sam se školovala.

Sa ovom nagradom izlazim u svetsku produkciju, to je bitno. Pomerila se granica mog rada i nezavisnosti od drugih koji su me hteli samo za sebe u svojim timovima. Od sada radim za sebe. Od danas kreće brend NŠ, ACTION, kaže Nevena!



Pogledajte online proglašenje:




[embed]https://streamable.com/0so3k8[/embed]




Foto:privatna arhiva

PRessSerbia


#Film #FilmFestival #FilmskaNagrada #GlumačkoPriznanje #Glumica #Napulj #Nevena #NevenaŠarčević #VesuviusInternationalFilmFestival #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар