субота, 29. септембар 2018.

PRVI PUT PECA NEĆE DOĆI... Preminuo glumac Predrag Ejdus

Još jedan iz plejade najvećih zauvek je sišao sa životne i glumačke scene. Sjajni Predrag Ejdus preminuo je sinoć u 71. godini.






Izgubio je bitku sa dugom i opakom bolešću i prvi put mnogi komadi će biti skinuti sa repertoara jer Peca - koji je bio poznat po tome da se mora igrati po svaku cenu - neće doći.

- Bio sam malo nešto deprimiran zdravstveno, ali nije to ništa čemu bi čovek dozvolio da ga omete. A peo sam se i ranije. I padao sam i sa četiri metra visine, skakao i u more, lomio nogu... Svašta je bivalo. Ali predstave mora biti. Šou mast go on. Sve za predstavu. Ja ne nalazim da je to s mojom bolnicom naročito uzbudljivo - rekao je u poslednjem velikom intervjuu datom za “Blic” krajem oktobra prošle godine u Zagrebu kad je sa predstavom “Tako je ako vam se tako čini” JDP gostovao na sceni HNK.

Tako je govorio i poslednjih nedelja kada mu je zdravlje već ozbiljno bilo narušeno...






 

#Glumac #Pozoriste #PredragEjdus #PressSerbia #Smrt #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар