Redizajn modela
Suzuki je ovog leta predstavio restilizovanu Vitaru sa novim motorom, a uoči početka prodaje na evropskom tržištu japanski proizvođač objavio je nove fotografije i tehničke detalje ovog modela.
U okviru redizajna na polovini proizvodnog ciklusa, aktuelna generacija Vitare je "osvežena" spolja i iznutra.
Obavezna ažuriranja na spoljašnjosti automobila obuhvataju redizajniranu prednju masku, modifikovani branik, nova stop svetla i dve nove boje u paleti.
Japanski proizvođač takođe je izmenio instrument tablu, koja sada ima centralni informacioni displej u boji.
Osim toga, Vitara za 2019. ima i nove, mekane materijale u enterijeru.
Unapređena je i motorizacija uvođenjem novog, 1.4 litarskog turbo benzinca koji je preuzet iz modela Suzuki S-Cross, a koji menja postojeći atmosferski 1.6 litarski agregat.
Inače, bazičnu verziju pogoni 1.0 litarski trocilindrični turbo benzinac sa 110 ks. Pomenuta 1.4 litarska jedinica isporučuje 140 ks i 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog 1.500-4.000 o/min.
O dizelašima za sada nije bilo reči.
Suzukijev AllGrip pogon na sva 4 točka na raspolaganju je u obe motorske verzije.
Prema fabričkim podacima, najštedljiviji model sa 1.0 turbo benzincem, prednjim pogonom i manuelnim motorom prosećno troši 5,3 l/100 km i emituje 121 g CO2/km.
Vitara je unapređena i u pogledu bezbednosnih sistema asistencije. Tako je sistem Radar Brake Support (RBS) iz prethodne verzije ovog modela zamenjen savremenijim Dual Sensor Brake Support (DSBS).
Dok se RBS oslanjao u radu samo na radar, DSBS koristi i specijalnu kameru, kao i laserski radar (MFL). Novi sistem dobio je i funkciju detekcije pešaka na putu, a pored toga uključuje i sprečavanje neželjenog napuštanja saobraćajne trake kojom se vozilo kreće, funkciju čitanja saobraćajnih znakova, uočavanje i upozorenje na druga vozila u mrtvom uglu i upozorenje na vozila koja nailaze sa bokova, iza automobila.
(B92)
#Auto #BIZNIS #Redizajn #Suzuki #Vitara #PRessSerbia
Нема коментара:
Постави коментар