субота, 28. мај 2022.

Čak ni najbolja drugarica Nije znala kako se zove: Aco Pejović otkrio svoje pravo ime, ispričao hit situaciju!

Jedan od najboljih vokala na ovim prostorima Aco Pejović otkrio je u emisiji ''Sve u svemu'' da do skoro niko nije znao njegovo pravo ime.






Kako se uvek predstavljao kao Aco, većina nije ni pretpostavila da je to zapravo samo nadimak, a da je njegovo puno ime Aleksandar, što i jeste sasvim logično.

- Aleksandar me niko ne zove, samo me je moja pokojna majka tako u životu zvala. Evo recimo moja sestra, najbolja prijateljica Vesna Milanović me je jutros baš zvala i rekla: ''Je l' moguće da se ti zoveš Aleksandar?'' Nije znala a družimo se 20 godina - ispričao je Pejović, pa dodao:

- Mislim i keva me je Aleksandre zvala samo kada se naljuti - zaključio je.

Izvor: PressSerbia/GrandOnline

#AcoPejovic,#Pevac #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар