понедељак, 29. новембар 2021.

DALILA JE BILA SA DVOJICOM U CRNOJ GORI! IMALA JE PROBLEME: Dragojevićka RASKRINKANA u programu UŽIVO

Tokom "Igre istine" Lepi Mića je upitao Stefana Krstovića da otkrije šta zna o Dalili Dragojević.






- Krle, pitanje za tebe. Šta si pričao i šta znaš o Dalili? - pitao je Miča.

- Znam neke stvari, pričali smo baš on i ja. Stvari koje ja znam, zna i Dejan. Moj drug koji je bio sa njom, sad je oženjen, to je bilo pre nego što se oženio. Bila je sa jednim momkom u Podgorici, imala je probleme. Momak sa kojim je bila nije dolazio u stan par dana i ona se čula sa drugim tipom i kako su se čuli. Posle nekog vremena ste se smuvali... Momak sa kojim je bila u svađi došao je u stan - govorio je on.

- Sreli smo se ispred zgrade - dodala je Dalila.

https://youtu.be/a4gJDDpJryE

A kako izgleda, Janjuš je novo Dalilino rame za utehu.

Dalila Dragojević i Marko Janjušević Janjuš sinoć su razgovarali. Tema njihovog razgovora bio je Filip Car i njegovi pogledi koje joj je uputio.

- Luda kuća, ko rasčivija ove odnose ovde... Prolazi kroz sobu danas i ovako me - govorila je ona.

- Kad? - pitao je Janjuš.

- Malo pre, onako direktno sa nekom čežnjom... Ja ležim i razmišljam ko je ovde lud? Ne kapiram - dodala je Dalila.

https://youtu.be/kx-6F3sDT1E

- Sinoć je sa njom imao raspravu i odlučio je da hoće da priča sa mnom - govorila je Dalila.

- Kad? Sinoć? - pitao je Janjuš.

- Da, kaže je l' možemo da pričamo, ja samo glavom, on kao je l' si sigurna. Ono je bilo posle rođendana od ove, ne znam gde je ona bila - rekla je ona.

- Ti najbolje znaš kako misliš da se osećaš - dodao je Janjuš.

- Ja znam kako se osećam - istakla je Dalila.

Izvor: PRessSerbia/Kurir

#DalilaDragojević #FilipCar #MarkoJanjuševićJanjuš #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар