петак, 29. март 2019.

SRPSKA LEPOTA OSVAJA SVET: Andrijana Savić na takmičenju za ambasadora UNICEF-a!





Osamnaestogodišnja Andrijana Savić iz Gornjeg Milanovca je nakon plasmana u top 10 najlepših na zvaničnom takmičenju za Miss Srbije u oktobru 2018 g. licencirana za takmičenje Miss Eco International 2019 koje se upravo održava u Egiptu.






O tome kako izgleda dan jedne Miss na internacionalnom takmičenju ,sa kakvim se izazovima suočava svaka od takmičarki i šta je značaj samog takmičenja,otkrila nam je Andrijana u kratkom razgovoru.

1.Gde se održava takmičenje i koliko zemalja učestvuje?

Takmičenje za Miss Eco International 2019 se tradicionalno održava u Egiptu,zemlji faraona. Takmičenje je pod pokroviteljstvom UN,a vlasnica licence Miss Eco International je Dr Amal Rezk koja je i predsednik UN Egipta. Za prestižnu titulu globalnog ambasadora UNICEF-a borim se sa još 55 devojaka iz različitih zemalja sveta.



2.Šta podrazumeva i koje je značenje titule Miss Eco International ?

Kao što sam vec rekla takmičenje je pod pokroviteljstvom UN i pobednica postaje globalni UNICEF ambasador. Tu su naravno i mnogobrojni pokloni ,reklame za zastitna lica različitih brendova koje će devojke dobiti. Značaj takmičenja je promocija eko turizma,prirodnih resursa,zaštite životne sredine i samog čoveka.

3.Kakva je organizacija takmičenja?

Takmičenje traje tri nedelje,tokom kojih su organizovani mnogobrojne turističke posete različitim destinacijama i predtakmicenja u različitim segmentima predstavljanja država. Prvo predtakmicenje je bio izbor za Miss narodne nošnje,još dok smo bile u Kairu,i tu sam imala priliku da se predstavim Užičkim kolom koje sam odigrala zajedno sa Miss Crne Gore i Miss Slovenije . Očekuju nas Miss Resort wear,Miss Talent,Miss Fitness. S' obzirom da smo jutros doputovale u Hurgadu,ostala predtakmicenja ce se održati ovde.



4.Kakva je atmosfera između devojaka i da li se menja kako se bliži finalno veče?

Svakako da postoji takmičarski duh ,ali negativnu energiju nisam primetila. Sve smo pozitivne,nasmejane i druželjubive. Pobednica će biti jedna,ali sve smo međusobno stekle prijateljstva nadam se za dugi niz godina.

5.Kako si se ti pripremala za ovo takmičenje i odlazak u Egipat?

Talenat sam vežbala sama,uz dogovor celog tima Miss Yu kompanije,tako da smo zajedno odlučili šta je najbolje da pokažem i kako da se u kojim segmentima predstavim. Za moje večernje toalete kao i za finalnu haljinu bih se zahvalila našim kreatorkama Marija Šabić i Vladanka Celić.



6.Da li su se tvoja očekivanja vezana za ovo takmičenje i odlazak u Egipat ispunila ili čekaš da se tek ispune?

Svaka od nas je došla ovde da pobedi i da na što bolji način prezentuje svoju zemlju,jezik,kulturu i običaje. Neću otići razočarana i da ne osvojim titulu,jer sam svoju ulogu ambasadora lepote Srbije odradila na najbolji način. Velika mi je čast što sam dobila priliku da predstavljam svoju zemlju na jednom od 5 najvećih takmičenja lepote na svetu. Mnogo toga sam naučila o Egipatu,njihovoj istoriji,kulturi i njihovom načinu života. Sve to ostavlja jako pozitivan utisak ,koji ću sigurno pamtiti do kraja života.

7.Da li već možete da pretpostavite ko bi mogao da pobedi i ponese titulu najlepše Eco International lepotice?

Zaista ne bih mogla bi da pretpostavim,a verujem da je takvo mišljenje i ostalih devojaka. Sve devojke su jako lepe,obrazovane,šarmantne, talentovane. Sigurna sam da ce izabrati onu koja je za nijansu bolja od ostalih,pošto smo sve dosta slične i sve se trudimo podjednako. Verujem da će izbor biti pravi ,iako smo sve pobednice jer smo vec ovde.



8.Želiš li nešto da dodaš za kraj našeg razgovora?

Želela bih da se zahvalim Vesni Jugović i kompaniji Miss Srbije što su mi omogućili odlazak na ovo takmičenje,a samim tim i ukazali poverenje. Takođe bih se zahvalila i mojoj porodici,prijateljima kao i svim ostalim ljudima na podršci koju su mi pružili i koju i dalje dobijam.Prijave za Miss Srbije 2019su u toku ,tako da bih ovom prilikom pozvala sve devojke da se prijave i dobiju priliku da se takmiče na jedinom zvaničnom izboru za Miss Srbije,a zatim predstavljaju Srbiju na nekom od prestižnih internacionalnih takmičenja.

PRessSerbia






#AndrijanaSavic #Lepota #MissEcoInternational2019 #UNICEF #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар