среда, 27. март 2019.

Bez cenzure o prevari i razvodu sa Anom Kokić !!! A i o novoj ženidbi, pričao nam je Nikola Rađen

Odgovorio na sva neprijatna pitanja.






Poznati srpski vaterpolista Nikola Rađen i pevačica Ana Kokić predali su papire za razvod krajem prošle godine i izazvali medijsku buru.

- Sudski još nismo razvedeni. Naš advokat se bavi time pošto sam odsutan iz Srbije. Sve radimo po zakonu. Nas dvoje smo uglavnom sve rekli u saopštenju kojem smo se obratili javnosti. Odlučili smo da okončamo naš brak, sada je sve u pravnom procesu, a mi ćemo se odazvati na sva ročišta i sve što sud propiše. Moja bivša supruga i ja imamo skroz korektan odnos jer je sve u interesu vaspitanja i odrastanja naše dece – rekao je Rađen za Kurir.

Trofejni vaterpolista trenutno brani boje Dinama iz Moskve, a spekulisalo se da je razlog razvoda prevara.

- Apsolutno mi je glupo da pričam o prevarama u braku.

Kada se pročulo o razvodu poznatog para slobodne devojke su navodno odlepile zbog Rađena.

- U trenutku razvoda nisam se zanimao komentarima, ali normalno je da se to dešava. Verovatno je ista stvar i kod moje bivše supruge.

Jasno je odgovorio na pitanje da li bi se ponovo oženio.

- Uopšte ne razmišljam o tome. Sledeći brak mi nije na pameti – podvukao je Rađen.

 

#AnaKokic #BezCenzure #NikolaRađen #NovaŽenidba #Prevara #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар