недеља, 24. март 2019.

MATIĆEVA SNAŽNA PORUKA Zvezda Junajteda podsetila planetu na NATO bombardovanje Srbije 1999. godine /FOTO/

Nemanja Matić ne zaboravlja razaranje Srbije usled NATO bombardovanja 1999. godine.








FOTO: NEMANJA MATIĆ / SCREENSHOT




Naime, u nedelju 24. marta se navršava 20 godina od početka bombardovanja. Zvezdu Junajteda na ovoj društvenoj mreži prati 1,3 miliona ljudi, pa će njegova poruka dopreti do velikog broja ljudi.

FOTO: NEMANJA MATIĆ / SCREENSHOT

Prva fotografija je jedina sa natpisom i na njoj piše: Nikada zaboravljena / Nikad ne zaboravite 1999. godinu. U više navrata je Matić isticao koliki je patriota, ali i koliko je bio povređen zbog rušenja rođene zemlje.




FOTO: NEMANJA MATIĆ / SCREENSHOT

- Za mene je je to samo podsećanje na napad koji sam osetio lično kao dečak, uplašeni 12-godišnjak koji je živeo u Vrelu, jer je tada moja država uništena tokom bombardovanja Srbije 1999. godine - rekao je tada Nemanja Matić.

FOTO: NEMANJA MATIĆ / SCREENSHOT

Podsetimo, Matić je nedavno odbio da nosi cvet maka, kojim se odaje pošta britanskim vojnicima poginulim u Prvom svetskom ratu jer se značenje proširilo na sve vojnike ove države stradale u bilo kom ratu. Učinio je upravo zbog NATO bombardovanja 1999. godine.

Istakao je da mu na ovom gestu nije zamerio niko.



- Klub mi nije zamerio, to je moje pravo i na mom Instagramu stoji jasno zašto sam to uradio. Takođe, igrači nisu komentarisali i njima je jasno zašto nisam nosio - rekao je Matić u Kući fudbala u Staroj Pazovi pred utakmice Srbije protiv Crne Gore i Litvanije u Ligi nacija.

Foto: Instagram

Izvor: PRessSerbia/Blic

#Bombardovanje #Istagram #NATOAgresija #NemanjaMatić #SnažnaPoruka #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар