понедељак, 28. јануар 2019.

Prvak pozorišta prešao u kuvare

Sloba Stefanović spremao palačinke Mađarima!






''Posebno me je oduševila pećina Tavas kojom sam plovio čamcem i pevao iz svog omiljenog mjuzikla "Fantom iz Opere"

Prvak pozorišta prešao u kuvare
Sloba Stefanović, prvak Pozorišta na Terazijama, prošlog vikenda pobegao je na produženi vikend na Balaton. On se ovom prilikom našao u ulozi kuvara, pa je u velelepnom zdanju hotela Bal resort spremao specijalitete za odabrano društvo.

Prvak pozorišta prešao u kuvare
- Mogu vam reći da sam se odlično snašao. Spremao sam mađarske specijalitete kao što su ''Hortobađi'' palačinke sa šefom kuhinje Bal resorta.

Prvak pozorišta prešao u kuvare

Posebno me je oduševila pećina Tavas kojom sam plovio čamcem i pevao iz svog omiljenog mjuzikla "Fantom iz Opere" - kaže proslavljeni glumac.

Prvak pozorišta prešao u kuvare

On je još obišao i romantični gradić Tihanj, gde izgleda kao da je vreme stalo, dok na termalnom jezeru Heviz nije odoleo da se okupa, čak ni po ovakvoj zimi. Posle aktivnih izleta uživao je u spa centru Bal resorta.

Prvak pozorišta prešao u kuvare

 

#DzetSet #FantomIzOpere #Glumac #Kuvar #Mađariska #Mjuzikl #Pozoriste #Prelazak #Prvak #SlobaStefanovic #Spremanje #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар