уторак, 25. септембар 2018.

Prethodno sam bila ljuta, a sada sam samo očajna

Glumica Asija Arđento prvi put je progovorila o smrti svog partnera Antonija Bordena. Bivši kuvar i televizijski gastro-putpisac, koji je u junu ove godine izvršio samoubistvo, sa Asijom je u vezi bio dve godine.






Iz njenih reči može se zaključiti da je Borden bio veoma blizak sa njenom decom, ćerkom Anom Lu (17) i sinom Nikolom (10).

"Moja prva reakcija bila je ljutnja. Bila sam ljuta na njega jer je ostavio mene i moju decu. Ta ljutnja me je održala u životu, jer taj očaj jednostavno nema kraja", rekla je glumica.

[caption id="attachment_103749" align="aligncenter" width="1000"]Prethodno sam bila ljuta, a sada sam samo očajna foto: GettyImages[/caption]

Ona je dodala da je u poslednja tri meseca ljutnja prošla, kao i da se tokom tog perioda suočavala sa svojim osećajima.

"Sve je to sada zamenio ovaj gubitak, rupa koju ne ništa ne može da ispuni", rekla je Argento.

https://www.instagram.com/p/Bla4zfjBkvK/?utm_source=ig_embed

Poslednjih nekoliko meseci nisu bili laki za Asiju Arđento, pošto je optužena za seksualno zlostavljanje tada maloletnog glumca Džimija Beneta. Otkriveno je i da je ona pristala da plati 380.000 dolara kako ne bi išli na sud.

Asija danas tvrdi da je to bila ucena i da nije bilo nikakvog zlostavljanja. Ona je, takođe, izjavila da ju je sam Borden nagovorio da plati glumcu kako ih ovaj više ne bi maltretirao.

[caption id="attachment_103750" align="aligncenter" width="1000"]Prethodno sam bila ljuta, a sada sam samo očajna Foto: GettyImages[/caption]

 

 

(b92)

#AntonijoBordeno #AsijaArđento #Glumica #Kuvar #SvetskiDžetSet #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар