уторак, 22. фебруар 2022.

Đoković: Divno je ponovo igrati!

Najbolji teniser sveta Novak Đoković pobedio je Italijana Lorenca Muzetija na startu turnira u Dubaiju 6:3, 6:3 i na najbolji način vratio se na teren posle skoro tri meseca pauze.






Divno je ponovo igrati – istakao je svetski broj 1 ne krijući zadovoljstvo zbog ovacija sa tribina.- Ne bih mogao da tražim bolji prijem. Da sam izašao na teren u Australiji, verovatno ne bih imao ovakav doček. Prošlo je dosta vremena otkako sam igrao poslednji put. Dobar početak sezone, najbolje mogući.

Skoro tri meseca je bio bez mečeva.

Maksimalna pobeda, zadovoljan sam, posebno posle toliko pauze. Bilo je momenata kada sam igrao jako dobro, bilo je i kada sam grešio. Ali sve je to normalno. Drago mi je da sam pobedio u dva seta protiv talentovanog tenisera. Uslovi vetroviti ali dobro iskustvo.

U jednom trenutku se iznervirao, dobro se izvikao na stručni štab, ali posle nije bilo problema.

U žaru borbe moraš ponekad da izbaciš frustraciju, ali fokusirao sam se na sledeći poen i uspevao sam da nađem dobre servise kada je on imao šanse za brejk. Procenat mog prvog servis nije bio dobar – podvukao je Đoković samo 56 odsto ubačene prve lopte.

Bio je to Đokovićev prvi meč u ovoj godini i prvi nakon deportacije iz Australije i zabrane da brani titulu na gren slemu u Melburnu.

Njegov naredni rival biće pobednik meča između Rusa Karena Hačanova i Australijanca Aleksa De Minora.

Turnir u Dubaiju, iz serije 500, igra se za nagradni fod od 2.794.840 dolara.

https://www.youtube.com/watch?v=yN7NK-hvlzs

Izvor: PRessSerbia/Žurnal

#Atp #Dubai #NovakĐoković #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар