субота, 26. фебруар 2022.

CAR RASKINUO SA DALILOM! DEFINITIVNO JE GOTOVO! "Sitnica, ali je KRAJ!"

Filip Car nakon sukoba sa Dalilom Dragojević, došao je do nje kako bi uzeo posteljinu i svoje stvari i napustio krevet.






Lazar Čolić Zola pokušavao je da smiri strasti.

- Gde je moja posteljina? Koja je moja posteljina? - pitao je nervozno Car.

- Nemojte, molim vas - rekao je Zola.

- Nema više. Zola, vidi... Da li mi veruješ? Ja poludim, ali sada je 'ende'! Sitnica, ali je kraj. Ima li nešto moje? - nastavljao je Filip.

- Nema - odbrusila je Dragojevićka.

- Spavaću ja bez posteljiine, nema problema. Znaš ti kakav sam ja, mogu progutati kamion go*ana, ali sada je dosta - izjavio je Car.

Detaljnije u nastavku.

https://youtu.be/FMce_QC9QI0

Izvor: PRessSerbia/Srbija Danas

#DalilaDragojević #FilipCar #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар