недеља, 26. децембар 2021.

Maja histerisala, Car bio uz nju: Ići ćemo na terapiju i zajedno ćemo piti lekove

- Jeste vi normalni, nećete moći da budete zajedno napolju - rekao im je Đedović.






Maja Marinković je počela da urla na Filipa Cara zbog uništenih stvari, skupocenih haljina i nakita, a Marko Đedović je pokušavao da je smiri na sve moguće načine i objasni da će se sve to oprati.

- Ajmo, neću da čekam ništa, sve mi je pustilo boju, moje stvari ne koštaju 300 evra - rekla je Maja.

- Ja sam sav razvaljen i razbijen. Sad bih išao sa legnem. Gotov sam psihički i fizički, nemam snage ni da se iznerviram - govorio je Car.

- Majo jesi se smirila - pitao je Đedović.

- Jesam - rekla je Maja.

- Ići ćemo na terapiju, zajedno ćemo da pijemo lekove ako treba - pružao je Car podršku svojoj devojci.

- Jeste vi normalni, nećete moći da budete zajedno napolju - rekao im je Đedović.

https://youtu.be/ARnq_pn86E4

Izvor: PRessSerbia/Telegraf

#FilipCar #MajaMarinković #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар