Dizajneri su uočili da je kostim nepravedno zapostavljen, pa su ga osavremenili i tako učinili nosivim i van poslovnih prostora
Poslednjih godina su kostimi, koji se sastoje od sakoa i suknje, smatrani „uniformama“ poslovnih žena. Ove sezone, međutim, čak i dizajneri visoke mode uočili su da je kostim nepravedno zapostavljen, pa su ga osavremenili i tako učinili nosivim i van poslovnih prostora.
Kada je reč o suknji, svi odreda su se opredelili za midi-dužinu, a velika saglasnost postoji i po pitanju sakoa – uglavnom su kraći, blago strukirani, sa jednorednim kopčanjem i oblijim kragnama (retko sa reverima).
Adut svečanijih kostima su materijali, dezenirani, neretko sa animal šarama, dok su klasični tamniji i izrađeni od najkvalitetnijih vunenih tkanina. Nose se uz obuću na štikle i mahom su namenjeni ženama starijim od 30 godina. Mlađim devojkama je, pak, ponuđen model koji ima predimenzioniran sako, gotovo muške forme i to u nekoj od trendi boja, koji se nosi uz ravne čizme.
Foto: Pixabay
Izvor: PRessSerbia/ Novosti
#Kostimi #Moda #Sakoi #Suknje #Ženstvenost #PRessSerbia
Нема коментара:
Постави коментар