субота, 1. фебруар 2020.

ALEKSA SAVIĆ: DOSADNE SU MI DRUŠTVENE MREŽE!

Aleksu Savića ste sigurno zapamtili kada se pre nekoliko godina pojavio u jednom muzičkom takmičenju, ali je gostujući u radijskoj emisiji "Sve po spisku sa Škundrićem" otkrio da se muzikom bavi još od svoje sedme godine:






- Muzikom se bavim od svoje sedme godine, prošao sam i kroz nekoliko hor udruženja, ali sam tek sad ozbiljnije pristupio celoj priči. Odmah nakon izlaska iz jednog rijalitija snimio sam pesmu "Šnala" koju je radio Bane Opačić i siguran sam da sam svoj boravak u tom rijalitiju iskoristio na najlepši način.

Aleksa je otkrio i da ga reč ljubav asocira na svoju devojku Minu, ali isto tako da nije veliki pobornik društvenih mreža:

- Jaoj, pa ima mnogo poruka, ume da bude zamorno.

Nakon pesme "Šnala", u aprilu će Aleksa predstaviti još jednu pesmu, ovaj put duetsku. Nije želeo da otkrije o kome se radi, ali je Škundrić uspeo da sazna da je u pitanju pevačica koja je takođe bila učesnik istog muzičkog takmičenja kao i Aleksa. Dok nam ne predstavi novu pesmu, slušamo aktuelnu "Šnalu".



#AleksaSavić #NenadŠkundrić #Radio #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #TopVibe #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар