недеља, 1. септембар 2019.

TAMARA GRUJIĆ OTKRILA KAD JOJ JE TERMIN! Voditeljka samo što se ne porodi

Voditeljka Tamara Grujić trebalo bi da se porodi za pola meseca!






Iako nije želela da detaljiše o najradosnijem događaju koji je očekuje, istakla je kratko da se početak emitovanja sezone otprilike poklapa sa terminom njenog porođaja -  što je u drugoj polovini septembra.

Inače, evo kako ljudi kojima pomaže oko stambenog prostora reaguju kada vide da im Tamara, iako u poodmakloj trudnoći, pomaže i radi kao i uvek punim srcem.

"Ja sam odlično, da ne ureknem, ljudi reaguju veoma emotivno i razneženo na moje stanje. Svima je drago da sam u drugom stanju, a ja se osećam super. Imala sam sreću zaista da trudnoću podnosim odlično i da sam bukvalno trudna provela 26 nedelja na terenu, radeći tokom cele trudnoće pune dve sezone, i da se ne ureknem treba da snimamo još dve nedelje", ispričala je vredna trudnica.



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели Vuk Djokovic (@vucko) дана






Izvor: Kurir

#Otkrila #TamaraGrujić #Turdnoća #Voditeljka #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар