понедељак, 8. април 2019.

Svojom objavom, Miljana Kulić šokirala mnoge

Miljana Kulić teško podnosi odvojenost od majke Marije Kulić, koja boravi na imanju u Šimanovcima.






Iako je gleda svakodnevno u rijalitiju "Zadruga" Miljani je teško bez majke, o čemu govori i njena poslednja objava na društvenoj mreži Instagram.

[caption id="attachment_129868" align="aligncenter" width="910"]Svojom objavom, Miljana Kulić šokirala mnoge Foto; Youtube Printscreen[/caption]

- Mamice, neću više nikada da ti se suprotstavim. Mnogo mi nedostaješ. Umreću bez tebe. Muka mi je i loše mi je. Ako neko vidi ovo ko ulazi u Zadrugu, kao gost na žurki od novinara, neke prenese mojoj mami da neće da me zatekne živu kad se bzude vratila. Umrežu od tuge - napisala je Kulićeva na Instagram storiju.

Zbog ove objave mnogi njeni pratiocu su se zabrinuli, a Miljana se nakon objave nije više oglašavala.

 

 

 

(puls online)

#MarijaKulić #MiljanaKulić #Rijaliti #Zadruga2 #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар