уторак, 9. април 2019.

Proizvođači automobila najavili velike izmene u poslovanju. Dizelaši najviše pogođeni promenama

Klasičnim automobilima uskoro dolazi kraj






Vozači dizel automobila koji imaju „euro 5“ motore i starije neće moći da voze u nemačkim gradovima u danima velike zagađenosti. Vlasti u Štutgartu su zabranile „euro 4“ za saobraćaj, pa tako je oko 130.000, većinom dizelaša, ostalo neupotrebljivo. U isto vreme bi podstakli prodaju električnih i hibridnih vozila.

Ford“ i „Folksvagen“ su najavili da pripremaju oko 500 brzih punjača koji bi trebalo da budu postavljeni na auto-putevima. Time se i proizvođači vozila donacijama prvi put uključuju u gradnju infrastrukture.

Svaki peti automobil prodat u Evropi do 2025. godine mora biti električni, kažu ekolozi na međunarodnoj radionici novih tehnologija koju je organizovao koncern „Ford“ u Amsterdamu. Proizvođači automobila moraju se aktivno uključiti u izgradnju infrastrukturne mreže, koja će koštati koliko i sam razvoj elektromobila.

Tim povodom je Stiven Amstrong iz ,,Forda'' izjavio:

- Svaki punjač koji postavimo bilo gde doprinosi širenju mreže. Ideja je jednostavna, lokalna samouprava daje uslove, a mi finansiramo celokupnu stanicu. To košta, ali se i isplati, jer niko neće automobil koji nema gde da se puni.

U Amsterdamu je predstavljeno desetak komercijalnih i putničkih vozila sa hibridnim i električnim pogonom kompanije „Ford“.
Do 2030. godine svaki automobil ove marke moći će da vozi bez uticaja vozača potpuno autonomno – autopilotom.

Roland de Var iz ,,Forda'' je rekao da ih čekaju veliki izazovi:

- Izazov je veliki, treba nam bar destine hiljada baznih stanica 5G mreže, jer autonomna vožnja podrazumeva komunikaciju u milisekundama automobila, puta, učesnika u saobraćaju. Samo zemlje koje to mogu da obezbede mogu da imaju vožnju bez vozača.

Ova kompanija se povlači iz Rusije u okviru strategije izlaska američkih kompanija iz Evrope. Prvi se povukao „Dženeral motors“ koji je „Opel“ prodao „Pežo–Sitroen grupaciji“.

Fokus operacija ide u Ameriku, gde se otvaraju nove fabrike napredne tehnologije, a deo toga dolazi i do evropske filijale u Kelnu.

Zajednički nastup u prodaji sa „Folksvagenom“ svuda u svetu, naročito u Americi, daće novi kvalitet i profit, kažu analitičari auto tržišta.

Kako se planeta sve više zagreva, a zagađenje guši gradove, ova strategija je preko potrebna u cilju stvaranja zdravije planete.

 

 

 

(Novosti)

#Automobili #Dizelaši #Izmene #Kompanije #Proizvodnja #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар