субота, 29. децембар 2018.

Nakon što je Karađorđe otrkrio njenu tajnu, zadrugarka nasrnula na njega i nastao neviđeni haos

Užas...






Zadrugari Zlata Đurković i Karađorđe Subotić, žestoko su se posvađali u toku dana.

Naime, Karađorđe je u toku prethodne noći otkrio da je bivši učesnik rijalitija, Vladimir Tomović navodno odbio Zlatu Đurković za s*ks i samim tim izazvao burne reakcije.

Nakon što je Karađorđe otrkrio njenu tajnu, zadrugarka nasrnula na njega i nastao neviđeni haos

"Ti nemaš kome da pošalješ poklon, meni je tebe žao, ali žao mi te!" - rekla je Zlata.

"Nemoj ti meni da pretiš, izaći ću doći ću ti kući, sve će ti goreti!" - pretio je Karađorđe.

"Šta si rekao?! Što me guraš, što me guraš?!" - vikala je Zlata kada je Subotić pokušao da je skloni od sebe.



 

#KarađorđeSubotić #Nasrnula #Otkrio #Rijaliti #Tajna #Zadruga2 #ZlataĐurković #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар