Nebitno da li ste od onih koji mesecima unapred osmišljavaju paketiće, ili od onih koji u poslednjem trenutku trče do Kineza da bi bar neke sitnice stavili pod jelku - samo u jedan poklon zaista vredi uložiti. Ne pare. Sebe.
Nebitno da li ste od onih koji mesecima unapred osmišljavaju paketiće, ili od onih koji u poslednjem trenutku trče do Kineza da bi bar neke sitnice stavili pod jelku - samo u jedan poklon zaista vredi uložiti. Ne pare. Sebe.
Animirana reklama kompanije Sainsbury’s podseća na to i mada je iz 2016, treba je gledati svake godine. Jer neke poslove i robot može da obavlja, nekim ljudima je svejedno koga "razvlače", gomila je situacija u kojima se osetimo kao "majmunče"...
I zapravo, nezamenjivi smo samo za naše najbliže.
[embed]https://youtu.be/bq5SGSCZe4E[/embed]
Foto: Pixabay
Izvor: PRessSerbia/Noizz
#Ljubav #NovogodišnjiPoklon #PoklonUKojiVrediUložiti #Porodica #PravePriče #PRessSerbia
Нема коментара:
Постави коментар