петак, 25. март 2022.

Suzana Jovanović otkriva koji je glavni razlog napuštanja grupe Južni vetar!

Folk pevačica Suzana Jovanović ove godine obeležava 30 godina profesionalne muzičke karijere.






Naime, supruga Saše Popovića je na snimanje došla u sjajnom raspoloženju, na setu je bila pre dogovorenog vremena i sem čaše vode sa kriškom limuna, zbog specijalnog režima ishrane, nije imala drugih zahteva.

Suzana je progovorila o detaljima iz prošlosti koji nisu bili poznati javnosti, a dotakla se i svojih početaka koji i nisu bili tako bajni.

– Pevala sam nekada i za 50 maraka kako bi obezbedila svom sinu hranu, pelene i osnovne stvari za život… Dešavalo se da me nekada gazda i ne isplati, da se sa nastupa vratim kratkih rukava. Svašta je bilo i mnogo težak i trnovit put sam prošla, zato mislim da sam sada zaslužila sve što imam – istakla je ona i dodala:

– U trenutku mog najvećeg hita “Rođeni u pravo vreme” publika nije znala kako izgledam, tada sam pevala u Južnom vetru, ali me oni nisu forsirali i reklamirali dovoljno, pa mi se dešavalo da na nastupima priđu i pitaju ko peva pesmu “Rodjeni u pravo vreme” i to su bili trenuci kada sam odlučila da presečem i izadjem iz Južnog vetra – priča iskreno Suzana.

Izvor: PressSerbia/Alo

#Pevacica #SuzanaJovanović #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар