недеља, 2. јануар 2022.

Nevena Šarčević posle premijere filma: "Ljubav je formula svakog uspeha, ŽIVELI!"

Film glumice Nevene Šarčević "Živeli" u već prošloj 2021.probio sve granice a u Novoj se očekuje modifikacija u dugometražni.






Glumica Nevena Šarčević čestitala je publici sa 'Živeli' i poželela dugovečnost, zdravlje i krepkost, vrednoću, istrajnost, doslednost i ljubav!

- Ljubav je formula za sve! Sebičnost treba iskoreniti. Ljudi i ne znaju više da daju od svega što ih je snašlo. Ne mora biti samo materijalno, može dosta toga da se uradi za drugu osobu i bez para! Najpre, izvedite najbolje prijatelje u šetnju na svež vazduh, popričajte, svaki dan po dva kruga! Ljudi su se učaurili. Potrebna je mala akcija ne velika. - odgovorila nam je glumica Nevena Šarčević na pitanje kako iskoreniti sebičnost.

Glumica Nevena Šarčević imala je uspešnu 2021.godinu jer je sa niskobudžetnim filmom 'Živeli' probila sve granice! A da li srpska reč za nazdravljanje ima toliko moć, pokazala nam je Nevena kroz svoj rad!

- Više me ne zovu Nevena Šarčević već Nevena Živeli! ( smeh) Kad delo pojede kreatora! Krenula sam od malog a postalo je veliko. Kad Bog hoće, on hoće! Živeli se ori, u Rimu, šalju mi snimke kao i u Londonu i Kairu! Prosto i meni je fascinantno. Realizovala sam svoju ideju a ona je našla svoj put! I puno mi je srce.- kaže za Pressserbia, glumica Nevena Šarčević.

Glumica Nevena Šarčević otkrila nam je šta je zamislila u ponoć a to je da ode u Japan, Bali i Zanzibar!

- Potreban mi je odmor, prebacivanje u drugu kulturu! Dosta mora i talasa da bih mogla da napravim nova dela. Skupljam inspiraciju na zanimljivim mestima.- istakla je glumica Nevena Šarčević

- Želim svim čitaocima Presserbia da se potrude da budu zdravi i pokretni, vredni, maštoviti i nasmejani! Živeli! - čestitala je Novu godinu Nevena Šarčević.

#Film #Glumica #NevenaŠarčević #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар