петак, 7. јануар 2022.

JOVANA JEREMIĆ IMA SESTRU, A EVO KAKO ONA IZGLEDA! Prava je lepotica i mnogo liči na voditeljku

Jovana Jeremić važi za jednu od najpopularnijih voditeljki u Srbiji, a malo ko zna da ona ima sestru koja se retko pojavljuje u javnosti.






Jovana je aktivna na društvenim mrežama, a jednom prilikom je na svom Instagram storiju objavila zajednički video sa sestrom Milicom.

- Šta radiš više u mojoj kući? Hoćeš li izaći iz moje kuće? - našalila se Jovan dok ju je snimala, nakon čega joj se sestra histerično uzvratila:

- Neću! Sad sam se uselila i Bog da me vidi! Sad mogu da radim šta hoću u životu! Sad se useljavam u stanove u čije ja poželim! - viknula je u šali Milica, a evo kako ona izgleda:

[caption id="attachment_256612" align="alignnone" width="844"]JOVANA JEREMIĆ IMA SESTRU, A EVO KAKO ONA IZGLEDA! Prava je lepotica i mnogo liči na voditeljku Foto: printscreen instagram/jeremicjovana[/caption]

Izvor: PRessSerbia/Informer

#JovanaJeremić #Sestra #Useljenje #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар