субота, 4. јануар 2020.

Marija Kilibarda otkrila KAKVE muke ima sa muškarcima!

Ko bi rekao...











Voditeljka ističe da ne zna zbog čega je muškarci uvek doživljavaju kao druga.

- Nemam odgovor na to pitanje. Samo znam da mi je u jednom trenutku to zasmetalo jer možda neki momak koji ti se dopadne dođe i kaže: "Jao, vidi Mara brat". Okej. U stvari, devojke i žene na brdovitom Balkanu u startu kada malo odskaču u frekvenciji, stavu, probojnosti, načinu, ponašanju... ako smo malo bučnije ili se malo jasnije izražavamo, te imamo svoje mišljenje, onda odjednom dobijemo komentar: "Ovo je muška energija". Ako to neko tako doživljava, ja ne mogu tome da stanem na put. Obožavam to što sam žena, ponosna sam vlasnica svog pola i to što sam malo bučnija i što volim da se ženski glas daleko čuje, to ne znači da sam brat i da sam ortak. Ne, ja sam žena koja je glasna - kaže Marija i pojašnjava šta za nju predstavlja ljubav:

Oduševiće vas: Marija Kilibarda putuje samo "prvom klasom", i samo uz Čajkovskog!




- Ima toliko vrsta ljubavi. Ljubav je život, sve što nas okružuje. Ljubav možeš da nađeš u svakom svom danu, u svakom elementu dana, prijateljstvu, poslu, partneru, članovima porodice... Ljubav je sve i svuda. Zavisi gde i kako ih tražiš šta ti treba i šta si ti spreman da daš. Mislim da sam prva od svih svojih drugarica pričala o roditeljstvu i o deci, a znaš kako - kada nešto mnogo želiš, život te smiruje i stišava i verovatno čeka svoj pravi trenutak i pravu osobu - rekla je voditeljka i dodala da li ume da flertuje:

- Ja sam jako smotana po tom pitanju. To je mnogo smešno kada uzmem da flertujem. Ne, ne, ne. To ne želite da vidite. Verovatno i taj neko kome je to usmereno ne prepozna to kao flert. Mnogo sam smešna.
Foto: Instagram

Izvor: PRessSerbia/Blic




#MarijaKilibarda #Muškarci #Problem #ŽenskaEnergija #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар