петак, 3. јануар 2020.

Luna Đogani dve noći provela u AMBULANTI!

Strašno!






Luna Đogani požalila se na društvenim mrežama da je dve noći zaredom provela u veterinarskoj ambulanti sa svojim psom, koji je preživeo veliku traumu zbog petardi korišćenih tokom novogodišnjih praznika. Pevačica i pobednica "Zadruge 2" veoma je uznemirena zbog povreda nežne životinjice.

[embed]https://www.instagram.com/p/B61kpPPpH5V/?utm_source=ig_embed[/embed]

- Zbog petardi i pirotehničkih sredstava svake godine od srčanog udara ugine više od 5.000 pasa. Ja sam već drugu noć u veterinarskoj ambulanti, jer je moj pas isprepadan. Noćas je čak povredila rame i nogicu. Nema smisla da psi doživljavaju takve traume, psi svakodnevno beže od straha kada čuju te zvukove - napisala je između ostalog Luna, pa dodala:

- Vama je to trenutak zadovoljstva, a nekom živom biću trauma, i u najgorem smrt. Moja Loli je završila uspavana i na snimanju nogice. Molim sve moje ljude da ovo šeruju i da se napravi peticija. Naši psi su naša porodica.

Fotografiju iz ambulante, na kojoj je Luna sa svojim ljubimcem, podelila je i njena majka Anabela Atijas, koja je uputila isti apel, kako bi se smanjilo korišćenje petardi.




Njih dve su odmah dobile veliku podršku svojih pratilaca, koji u velikoj meri dele njihove objave.

Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/Srbija Danas



#Ambulanta #LunaĐogani #NovaGodina #Pas #Petarde #Povrede #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар