уторак, 24. септембар 2019.

PO PRVI PUT U MAKEDONIJI: Sara Jo progovorila makedonski i nasmejala sve!

Regionalna pop zvezda Sara Jo, po prvi put je nastupila u Makedoniji, a osim što je publiku oduševila izvođenjem svojih hitova, učinila je nešto što niko od nje nije očekivao






Regionalna pop zvezda Sara Jo, po prvi put je nastupila u Makedoniji, a osim što je publiku oduševila izvođenjem svojih hitova, učinila je nešto što niko od nje nije očekivao!

Sara se potrudila da njen prvi nastup u Makedoniji ostane svima u pamćenju, pa je osim izazovne odevne kombinacije, odlučila da deo svojih pesama prevede i otpeva na makedonskom. To je izmamilo aplauz i ovacije publike, a hit “Bez sna” dobio je novu verziju. Osim toga, Sara se našalila i na pitanje fanova da li da na nastup dođu u štiklama ili u patikama.



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram



















 

♥️🇲🇰 Ti si so neeea, a jaaas sum bez sooonnn 🇲🇰♥️


Објава коју дели Sara Jo (@sarajoofficial) дана






S obzirom na to da je ovo bio njen prvi nastup u Severnoj Makedoniji, i da je obišla samo dva grada - Štip i Kavadarce, Sara kaže da jedva čeka da se vrati pred makedonsku publiku:

- Reakcije su me ostavile bez teksta! Srećna sam što se moja muzika sluša širom regiona i što mi se pruža prilika da nastupam svuda. Ja sam najsrećnija kada sam na sceni, kada imam direktan kontakt sa publikom. Želim da se što pre vratim u Makedoniju - kaže Sara Jo za Novosti Online.

 

#Makedonija #Nastup #SaraJo #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар