понедељак, 4. фебруар 2019.

Srbin predstavlja Švajcarsku na Evroviziji?



Iako je Goga Sekulić svojevremeno najavljivala da će ona predstavljati Švajcarsku na Evroviziji, ta prilika će se izgleda ukazati Srbinu Marku Milosavljeviću koji se zove i preziva kao jedan od naših najpoznatijih DJ-eva.





Reč je međutim o klupskom pevaču, poreklom iz Kragujevca koji perfektno govori nemački, francuski, italijanski a nije zaboravio ni maternji, srpski jezik. Ukoliko bude izabran za predstavnika Švajcarske koja na najveću evropsku muzičku smotru često šalje pripadnike drugih nacionalnosti doseljenih u tu zemlju, direktna protivnica mogla je da mu bude statiskinja iz njegovih spotova za pesme "Još u meni ti živećeš", kao i duetske numere koju je snimio sa Darkom Filipovićem. Reč je o Isidori Vujadinović, koja se nedavno pojavila i u spotu Vuka Moba i Džala Brata, a prijavila se za ovogodišnju "Beoviziju" u ulozi pevačice. Ipak,

-Ako budem predstavnik Švajcarske, sigurno mi neće biti motiv to da mi je rodna zemlja protivnik. Isidora se pojavljuje u oba moja spota i želim joj svu sreću na svim takmičenjima na kojima bude učestvovala. Ipak, ne bi mi bilo svejedno da budem u konkurenciji sa Jelenom Karleušom koja ima nastupe svetskog ranga, iako iskreno mislim da joj je mesto na "Evroviziji" - poručio je Marko povodom saznanja emisije "Ekskluzivno" da je on mogući predstavnik Švajcarske.



Pogledajte jedan od Markovih spotova:



[embed]https://www.youtube.com/watch?v=JdHVMDI-X-M[/embed]




#Beovizija #Evrovizija #GogaSekulic #MarkoMilosavljević #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар