уторак, 27. новембар 2018.

Nakon Ivanove potresne priče, da je naslutio smrt Glogovca, plakala je cela vila

Neverovatna priča!






Sinoć je u "Parovima" održan kviz nzanja. Na red su stigla pitanja u oblasti naše kinematografije. Pitanja su prijala ne samo duelistima kviza, već i drugim takmičarima.

Nakon Ivanove potresne priče, da je naslutio smrt Glogovca, plakala je cela vila

Jedno pitanje iz kviza emotivno je pogodilo Ivana Marinkovića a imaveze sa domaćim filmom "Nebeska udica".

"Koji sport je jedna od tema filma Nebeska udica?"

"Želim da iskoristim priliku da se zahvalim ljudima koji su prošle godine, kada se desila neka specifična situacija, jedan fan napisao je u pismu "kada je najteže izađi na teren i pobedi" ja sam pročitao pismo Đusu u tom trenutku i pitao ga iz kog je filma ta rečenica. On mi je rekao film i u tom trenutku samo Nebojša Glogovac je umro. Ja sam se rasplakao kada sam to čuo" - rekao je Ivan.

[caption id="attachment_112567" align="aligncenter" width="1000"]Nakon Ivanove potresne priče, da je naslutio smrt Glogovca, plakala je cela vila Foto: Alo!/Vladimir Marković[/caption]

 

#Glumac #IvanMarinković #Naslutio #NebojšaGlogovac #PotresnaPriča #Smrt #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар