петак, 26. август 2022.

Svi su zaboravili da je Sandra Rešić sa ovim muškarcem bila pre Anđela Rankovića, a sada je progovorila o svemu


Sandra je dugo bila singl u rijalitiju








Pevačica i rijaliti učesnica Sandra Rešić otvoreno je govorila o ljubavnim odnosima u "Zadruzi".


Naime, njen ljubavni odnos sa Markom Osmakčićem obeležio je jedan deo "Zadruge 5", ali Sandra toga ne voli da se seća.


- To mi je neverovatno iskreno. Da sam bila u nekoj dužoj vezi, pa da kažeš sad da imamo o čemu da pričamo, a ne veza od dve nedelje. Ali razumljivo je, jer je to od mene bilo neočekivano da se desi, a od njega da se tako završi. Iskreno nisam ja nešto bežala od toga kad neko pomene Osmakčića, ali nije mi prijalo, najradije bih ga izbrisala sa planete zemlje, a ne iz svog života zbog njegovog ponašanja - rekla je Sandra


Foto: Printscreen


Izvor: PRessSerbia/ Alo.rs





#AnđeloRanković, #MarkoOsmakčić, #SandraResic #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар