субота, 27. август 2022.

EVO KO JE DEVOJKA KOJU JE ZAPROSIO NOLETOV BRAT


Staju na ludi kamen






Đorđe Đoković, najmlađi brat Novaka Đokovića, zaprosio je devojku Sašku Veselinov sa kojom je godinu dana u vezi.

Đorđe je izveo devojku Sašku u šetnju, a dok su uživali u pogledu na Kalemegdanu, nije ni slutila šta joj se sprema. On je organizovao ljude koji će snimiti i ovekovečiti ovaj trenutak, a onda je sa leđa zagrlio Sašku. I dok je ona uživala u pogledu na Novi Beograd, Đorđe je kleknuo pred nju i izvadio prsten.

Oduševljena i zbunjena Saška je rekla "da" i pala budućem suprugu u zagrljaj.

Podsetimo, Saška je nedavno otvoreno pričala o životu, upoznavanju s Đorđem, te priznala da su uzeli novi stan i iz njenog se preselili u novi.

- To je vrlo interesantno pošto mi od prvog dana nezvanično živimo zajedno. Ja sam živela u centru u iznajmljenom stanu i od prvog dana je nekako on bio tu kod mene. Posle dvadesetak dana zabavljanja otišli smo zajedno na more i tamo smo bili jedno dve nedelje. Kada smo se vratili, došao je kod mene i rekao: "Ne mogu više da prenosim te stvari", pošto on uzme neku torbu, napuni stvarima za nekoliko dana, donese kod mene, nakon toga menja i tako.




Onda je samo rekao: "Voleo bih da nam jedna destinacija bude dom, da se nakon putovanja vraćamo u istu kuću." I tako smo i otpočeli zajednički život i stvarno je prelep osećaj - priznala je Saška.
Foto: Printscreen

Izvor: PRessSerbia/ ESPRESO




#Devojka, #PROSIDBA, #SaškaVeselinov, #Vencanje #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар