петак, 1. април 2022.

DALILA NE MOŽE DA DOĐE SEBI, NE PRESTAJE DA PLAČE I VRIŠTI! Dragojevićka doživela RASTROJSTVO

Filip Car i Dalila Dragojević su se pokrili preko glave jorganom, pa su započeli razgovor, do kog su dovele Daliline suze.






- Je l' sam ja tebi nešto uradila? - plakala je Dalila.

- Nemoj meni te fore i fazone - rekao je Car.

- Ja ne pričam ni sa kim o tome, pa neću ni sa tobom. Ti si divljak - plakala je Dalila.

Zadnji put te pitam da li se možeš okrenuti - rekao je Car.

- Što se dereš? Ko ti predstavlja - prodrala se Dalila.

- Ja ti samo tražim da se okreneš i da pričamo - rekao je Car.

- Mani me se te tvoje politike - rekla je Dalila.

- Previše si ti bahata postala - rekao je Car.

- Ne zanimaju me tvoja sidra koja ćeš dizati - rekla je Dalila.

- Je l' tako - pitao je Car.

- Da - rekla je Dalila.

https://twitter.com/i/status/1509584749484032009

Dalila je potom plakala u radionici, pa je Car tom prilikom pokušao da je uteši, pa ju je savetovao tom prilikom da ništa ne zadržava u sebi, nego da dođe i da mu kaže, jer smatra da je to uzrok njenog trenutnog emotivnog sloma.

- Ne mešaj se i ne pravi problem sama sebi. Nemoj da reaguješ na nešto i onda ti neko nešto kaže, što ja ne mogu da istrpim. Sa kim se ti opterećuješ i onda ispoljavaš na mene i na neke sitnice - rekao je Car.

- Strah me je, ne mogu više da se nosim sa svim. Znaš šta mi sve smeta - plakala je Dalila.

https://youtu.be/yHqRMcyl6YU

Izvor: PRessSerbia/Kurir

#DalilaDragojević #FilipCar #Zadruga #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар