четвртак, 28. април 2022.

Prva ispovest uplakane Barbare Bobak: "Darko mi je činio gore stvari od prevare, upozoravala sam ga na poroke"

Mlada pevačica Barbara Bobak i popularni pevač Darko Lazić definitivno su stavili tačku na svoju romansu, a Barbara je govorila o krahu ljubavi i odnosu sa pevačem.






Naime, Lazić je juče, 27. aprila, priveden zbog prekoračenja brzine, on je podvrgnut i droga i alko testu, koji su pokazali da je pozitivan na kokain, a izmereno mu je i 0.91 promil alkohola u organizmu.

Barbara ističe da nije iznenađena, niti razočarana Darkovim ponašanjem. Navela je i da su se nakon skandala čuli, a da je jedna od tema bila i njeno iseljenje, tačnije premeštanje ostataka stvari iz stana u kom su zajedno živeli u Novom Sadu.

- Kad bih rekla da sam iznenađena ili razočarana lagala bih. Prosto sam otupela i njegov život više nije moj problem - rekla je Barbara za Telegraf Jetset.

- Nismo se videli, čuli smo se kratko. Pričali smo o tehničkim stvarima, stanu, kad da pokupim ostatak garderobe... - navela je uplakana pevačica.

Pitali smo Barbaru da li su Darkov način života ili nesuglasice uticale na njihov raskid.

- Sve je uticalo, sve se skupilo, odavno, ali njegovo hapšenje nije razlog tome - rekla je pevačica, a na pitanje da je razlog raskida prevara, ona je odgovorila:

- Da me je varao ili ja njega, to bi se saznalo odmah, stvari koje mi je radio su mnogo gore od toga.

Barbara je otkrila i šta misli o Darkovom privođenju i postupku, kada je u alkoholisanom stanju i pod dejstvom narkotika upravljao vozilom većom brzinom od dozvoljene, i to bez vozačke dozvole.

- Nismo u odnosima, a moje mišljenje je isto kao i mišljenje većine naroda - rekla nam je Barbara, na pitanje da li je Lazića upozoravala i skretala pažnju na poroke sa kojima ima problem, odgovorila je:

- Svakodnevno, po tri puta dnevno, mesecima. Kad je dosta, dosta je.

#BarbaraBobak,#DarkoLazic #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар