субота, 30. април 2022.

"Ja radim, dok Raša i Lena uživaju": Goca Tržan otkrila šta joj najteže pada: "Žao mi je što nisam sa njima"

Goca Tržan Prvi maj provodi radno, a za to vreme njen muž Raša Novaković i ćerka Lena uživaju u prirodi. Pevačica ne krije da joj žao jer je tokom praznika razdvojena od supruga i ćerke i neće moći da ga provede u njihovom društvu.






- Prvi maj provodim radno u Budvi, nastupam s tapovcima na trgu. Moja porodica nije sa mnom, oni idu da jedu roštilj i da uživaju - kaže Goca za Informer i dodaje da joj teško pada što je za praznik razdvojena od muža i ćerke:

- Više bih volela da sam sa porodicom. Najteži deo ovog posla je to što uglavnom nismo s našima za praznike. Svi volimo da smo na okupu na neke važne datume... Ali dobro, mi jesmo van kuće, ali ipak na taj način zarađujemo novac za život.

#GocaTrzan,#Pevacica #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар