субота, 3. август 2019.

ZVEZDA ZADRUGE OTKRILA ŠTA JOJ SE DESILO NA MORU: Ronila SUZE zbog OVOGA! "Bila sam zaljubljena u..."

Potpuno iskreno.




Teodora Džehverović je bila učesnica prve sezone rijaliti programa "Zadruga". Osvojila je srca publike vezom sa Anđelom Rankovićem.


Nakon izlaska iz Bele kuće, Teodora se posvetila muzičkoj karijeri i više puta je izjavila da nema vremena za ljubav. Plasirala je album koji je zabeležio ogroman uspeh. Svakog vikenda puni diskoteke do poslednjeg mesta i često je pozvana da učestvuje na muzičkim festivalima kako bi privukla mnogobrojnu publiku.

U emisiji "Premijera" otkrila je neke pojedinosti iz njenog privatnog života koje niko nije znao. Otišla je na primorje, ali je otkrila da ne voli da se kupa u moru.



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели 𝓣𝓮𝓸𝓭𝓸𝓡𝓪 𝓞𝓯𝓯𝓲𝓬𝓲𝓪𝓵 (@teodoradzehverovic) дана






- Pa generalno ne volim da se kupam u moru, zato što mi je jako hladno, ali volim bazen, pa malo brčkam noge, ali nemam ništa protiv da se rashladim malo kad nemam kud - rekla je Teodora i ispričala jednu anegdotu:

- Pamtim Sutomore, tamo mi je bilo prvo letovanje kada sam bila klinka. Bila sam zaljubljena u jednog dečaka i kada je došlo vreme da idem kući, ja sam plakala, jer ja idem, a on ostaje.

Pevačica je potom otkrila da li je nekada posetila nudističku plažu i kakvo ima mišljenje po tom pitanju.



 










Погледајте ову објаву у апликацији Instagram























 

Објава коју дели 𝓣𝓮𝓸𝓭𝓸𝓡𝓪 𝓞𝓯𝓯𝓲𝓬𝓲𝓪𝓵 (@teodoradzehverovic) дана






- Ne bih otišla nikad. Moja mama i tata su se upoznali na moru i govorila mi je da je to nekad bilo normalno, ali ja sebe ne mogu da zamislim da se tako skinem - izjavila je Teodora.

Info: Srbija Danas

#KUPANJE #Ljubav #More #Teodora #PRessSerbia

Нема коментара:

Постави коментар