четвртак, 29. септембар 2022.

ILDA ŠAULIĆ: ČULA SAM SE SA OCEM NOĆ PRE TRAGEDIJE!

- Znala sam da je tata na putu i da radi to veče. Ja sam bila u studiju Saše Nikolića i nas dvoje smo spremali neku novu pesmu, koja još uvek nije bila gotova.






Nikada ovo nisam uradila za sve ove godine, ali sam predložila da nazovemo Šabana i da mu pustimo da čuje kako to zvuči. Uvek sam mu puštala gotov proizvod, da ne može mnogo da kritikuje. Nazvala sam ga i ja sam se poslednja sa njim čula. Bio je jako lepo raspoložen, upalio je kameru, slušao je pesmu i bio zadovoljan kako to sve zvuči. Sutradan se već dogodila ta tragedija u kojoj je nastradao, izjavila je pevačica Ilda Šaulić gostujući u televizijskom izdanju emisije "Sve po spisku sa Škundrićem.

U emisiji se pojavila i njena ćerka koja je zabavila sve u studiju svojim simpatičnim komentarima, a sve to možete pogledati u nastavku teksta.

https://youtu.be/49WkGgwbLlg

#IldaSaulic, #NenadŠkundrć, #SVEPOSPISKUSAŠKUNDRIĆEM #PRessSerbia #PRessSrbija

Нема коментара:

Постави коментар